31.1.2014

Vanhan kaunistus



Tässä on tuoli "ennen"
se on kerätty jostain roskalavalta ja mä tykkään siitä just tuollaisena kulahtaneena



  Sitten vaan hommiin

Printtasin netistä tämän ihanan vanhan tekstin peilikuvana
Printterin on oltava laser tulostin, mustesuihkusta tulee suttuinen jälki

 Kuvaan sivellään reilusti kuvansiirtoainetta,
 liikaa ei kannata laittaa ,koska se vaan tursuaa ulos kun kuvaa kiinnittää.



Kuva käännetään kiinnitettävään kohteeseen ja sivellään tiukasti kiinni, keskeltä aloittaen. 
Ilmakuplia ja ryppyjä ei saa jäädä, koska kuva ei kiinnity niiltä kohdin.
Tässä kuvassa näkyy hyvin että ilmat on saatu pois.


Työ jätetään kuivumaan, vähintään 4 tunniksi mutta mielellään yön yli.
Kuivaan työhön suihkutetaan sumutinpullolla vettä ja paperia aletaan rullaamaan pois,
 sormenpäillä työntäen

Välillä voi antaa kuivahtaa jolloin näkee hyvin missä paperia on vielä jäljellä



Tässä on sitten tuoli kun kaikki paperit on irroitettu.
Päälle voi halutessaan laittaa vielä lakan, mutta minä en laittanut.
Tuoli päätyi yöpöydäksi

Tykkään tästä tosi paljon, nyt ennestään ihana tuoli on superihana ...

Minulla on muita kokeiluita menossa myös,
 mutta niistä myöhemmin kunhan saan ne valmiiksi

Kuvansiirtoainetta myy esim hobbypoint

xxxx

Meidän lasten kestosuosikki on banaanikakku.
Helppo tehdä ja todella herkullista. Valmistuukin



2 kommenttia:

  1. Anonyymi2/05/2014

    Pystyykö tämän tekemään säkkikankaalle? Minulla on vanhoja säkkikankaita nippu.
    T. Raija

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. moikka, mä en ole säkkikankaalle koittanut, luulisi että onnistuu, kunhan saa riittävän tiukkaan painettua kiinni. Mä olen tehnyt vain pellavalle

      Poista

Kiitos kommentistasi , tervetuloa uudelleen