30.1.2014

Tammer-tukun bloggaajatilaisuudessa...

Heissan!

 Olin kutsuvieraana Tammer-tukun järjestämässä bloggaaja tilaisuudessa.

 Tässä muutama kuva tarjoilusta, joka oli laitettu tosi nätisti esiin
Tykkäsin kovasti tuosta laudasta joka on kukkien alla

 

xxx
Mun suosikki osasto oli Jamie Oliver

Siellä oli ihania uutuuksia , ja nuo kaikki värit.... toimii !!
Odotan innolla näiden saapumista kauppiohin



 Suola ja maustepurki on vaan niin nättejä.
Tuo lastwn kokkailusarja olis mun tyttären mieleen



Nämä lasit ja pullot on tehty 100% kierrätetystä lasista. 
Erityispointsit tuosta kierrätyksestä

xxx
Mustang grillaustuotteista minua kiinnosti nuo savuaromirasiat
sekä loimutukseen pihanuotio
(  sekä tietenkin Kokkiherra Jokela  )



Rento saunatuotteet olikin sitten taas ihan mun juttuni



Saatiin lahjaksi tällaiset hierontaöljykynttilät...
näitä oli 3 eri tuoksua, minua miellytti eniten vihreä tee
testaan tätä myöhemmin ja kerron siitten tarkemmin tuotteesta


Lisäksi tutustuin uusiin ihaniin ihmisiin

oli todella mukavaa

-N


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi , tervetuloa uudelleen