4.1.2014

mennyttä ja tulevaa

Onko mulla oikeesti näin kiire ?
arkiaamut menee duunissa ,mut  tuntuu ettei kerkeä mitään iltapäivällä vaikka pääsee jo klo 13 joka päivä...

Mun blogi roikkui pitkään linkitettynä sivulle missä en sen halunnut olevan, nyt se on VIHDOIN otettu sieltä pois.
Kuinka kummalista pitää sitä siellä väkisin vaikka yhteistyömme on päättynyt jo jonkun aikaa sitten. 
Minulle kyllä sanottiin syykin miksi se siellä roikkui, mutta se tuli kiertoteitä, ja siinä tavoiteltiin etua heille, yksipuolisesti.

Tosin se vaati että kirjoittelin asiasta, pahaa en puhunut, tietenkään , en ole vihainen , kerroin vain syyn miksi askartelu on jäänyt , sitähän minulta oli kysyttykkin.
Tiesin että blogilinkki poistetaan sieltä heti kun kirjoitan etten halua enään heillä asioida.

Mulle ei jäänyt katkeraa fiilistä meidän yhteistyöstämme, ei ole mitään tarvetta. 
En ole muutenkaan tyyppiä joka jaksaisi kanta kauaa.

Yhteistyökumppaneita kun löytyy tästä maasta muitakin sekä ainahan on tuo netin ihmemaa.

Löysin Bind it All laitteellekkin toimittajan, koitin löytää yhteistyökumppanin suomesta, helppouden takia, se ei onnistunut niin otetaan sitten ulkomailta.

Tästä vuodesta tulee huikea, työteliäs ja antava.

Uusi tuulia puhaltaa blogirintamalla kuten omissa bisneksissä myös, sekä Figuriina että MaiVei että askartleukurssit.fi on uusien tuulien pyörteissä. 
Joo mulla on aina monta rautaa tulessa, mutta nämä on mun harrastuksia, joskus multa kysyttiin miten mun aika riittää kaikkeen pienten lasten äitinä, helposti, en viihdy telkkarin äärellä ,niin käytän mielummin vapaa-aikani näin. 
Jokainen nettisivuja päivittänyt tai  pientä verkkokauppaa pyörittänyt tietää että ei se ole mitään kokopäivätyötä.

Vaikka vuosi 2013 oli haastava työriitojen takia, kaikki päättyi onneksi parhain päin ja sain mitä ihanimman uuden työn , olen oikeastaan kiitollinen niille kaikille jotka sen sopan keittivät

"kun yksi ovi sulkeutuu, toinen avautuu" 
tässä tapauksessa onni oli minulla.

Ensi viikko tulee olemaan superkiireinen , kerron sitten jälkeenpäin mitä kaikkea kivaa viikko on tuonut tullessaan.

Ihanaa viikoloppua kaikille
-N


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi , tervetuloa uudelleen