29.12.2013

Elämää joulun jälkeen

Joulusta on toivuttu, tänä vuonna ei onneksi tarvinnut syödä itteään ähkyyn, 
kun jouluruoka ei vaan jostainsyystä mulle enään maistu. 
Kala ja kinkku maistuu, laatikot ei. 

Jouluaatto alkoi itsensä hellimisellä , nämä 2 on mun lempparinaamiot
levitän ne aina tuollaisella sudilla iholle


Ostin joululahjaksi itselleni ja miehelleni lumikengät, harmi kun lunta ei ole yhtään ,ei pääse ollenkaan kokeilemaan niitä, kunahn lunt tulee ja pääsen kokeilemaan , kerron teille sitten kokemuksia. Mä olen lumikenkäillyt ikaalisissa sellaisen pienen lumikenkävaelluksen ja se oli kyllä tosi kivaa.
Onko teillä kokemuksia jakaa ?


Teettekö te muuten uudenvuodenlupauksia ? 
mikäli teette, niin kertokaa niitä kommenttikentässä, voihaan ottaa haasteena toistemme lupauksia. 

Mun suosikki lupaus on "siivoa elämäsi" .
Siihen kuuluu huonojen tapojen siivoaminen pois, epämiellyttävien ihmisten siivoaminen pois mun lähipiiristä sekä tavaravuoren siivoaminen huone kerrallan, aikaa on koko vuosi, käyn siis läpi laatikoita ja laitan nettikirppikselle myyntiin kaiken turhan.

Lisäksi lupaan itselleni olla ahkera seuraavan vuonna, täyttää nettikauppaa, päivittää facebookia , keksiä jotain uutta ym

Tässä on muutama vanhempi askartelu jotka ovat jääneet postaamatta kun kuvat oli rikkoontuneet tietsikan muistissa

Tässä tehtiin tyttären nukkekotiin viherkasvi.
Maalarinteippiä laitoin tuon metallilangan päähän kaksinkerroin , sitten vain saksilla leikkasin maalarinteipin lehden muotoon.
Seuraavaksi laitoin maalia sekä lehteen että varteen.
Kun maali oli  kuivunut tökin ne tuohon pieneen ruukkuun.
Mullaksi pieneen ruukkuun laitoin pikakahvin puruja ja glossylakkaa päälle.
Nyt lehdet voi taivuttaa haluamaansa asentoon
Olettekos kokeilleen tätä inka gold vahaa ?

Tällä voi käsitellä mm. puuta, pahvia ja paperia
mä olen käsitellyt tällä kehyksiä. 
Kuvassa on mummin vanha kullanvärinen kehys, vahasin sen jotta se sopii paremmin meidän sisustukseen
Mä olen valinnut platinanvärisen vahan, sopii täydellisesti mustavalkosen kuvan kanssa.


 Tämä siis levitetään sienellä pyörivin liikein, lopuksi kunnon kiillotus nukkaamattomalla rievulla

Palaillaan <3 br="">

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi , tervetuloa uudelleen