12.7.2014

Pin-up:ia ja promoa

Moikka
Tämä viikko on ollut superkiireinen.
Oon haalinut itelleni kaikenlaista hommaa tuon päiväduunin päälle, mm 2 promokeikkaa, 
pin-up kuvaustreeniä

Laitan kaikista kuvia ja juttua kunhan niitä saan mutta aloitetaan tästä Team Ramble promosta.
Pojat siis osallistuu Mongol rally 2014 kisaan ja lähtevät ajamaan kohti Mongoliaa ainoana suomalaisjoukkueena.
Jaettiin heidän reissun flayereita ja kutsuttiin ihmisiä seuraamaan heidän matkaansa facebookiin
 ja instagramiin
Keikka tuli pin-up.fi:n kautta

Mä lähdin promoomaan tällaisella lookilla

( mekko Hell Bunny )

Tässä ollaan muiden tyttöjen kanssa.
Kuten kuvista huomaa on hymyilyssä mulla paljon treenattavaa.
Mulle ei hammashymy tunnu ollenkaan luonnolliselta 
Mun asentokin näyttää hassulle kun nojaan tuohon autoon ja kuva on otettu huonossa kulmassa.



Tässä vielä kaikki yhdessä


Oli ihan hauskaa vaikka tulikin aika vilakka ilta ja ilman mitään neuletta tms siellä touhusin.


Tässä ollaankin sitten toisella promokeikalla.
Parasta on tässä just se kun saa olla niin erilaisissa kuvioissa ja maailmoissa.
Mä niin nautin

( balleriinat Spirit )

 Täytyykin tehdä oma juttunsa muista promokeikoista mitä oon tehnyt

Palataan noihin kuvauksiin ja muihin kunhan kuvat saapuvat
Kivaa sunnuntaita, mä lähden töihin tuuramaan sairaana olevaa...

- N

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi , tervetuloa uudelleen