30.6.2014

Kesäkäsitöitä ja pihajuttuja

Moikka taas 
Kesälläkin on aikaa käsitöille, varsinkin kun huonot kelit.
Mulla on hyvilläkin ilmoilla monesti käsityö menossa mukana, uimarannalla, aurinkotuolissa ym.

Tämänkertaisena kesäkäsityönä mulla oli nyt nämä pikkuliinat puuvillalangasta


Toinen, eli pienempi pääsi tämän ihanan Pentikin lampun alle

Ja isompi sohvapöydälle kukkien alle

Näyttää kivalle kun ovat lähekkäin ja ovat samanlaiset
Malli on juhannusruusu. 
 ( samalla mallilla olen virkannut kuteista mattoja )

xxx

Mulla on sellainen piha joka ei näytä miltään , paitsi kesällä kun kaikki kasvit ovat loistossaan.

kattokaas nyt miten tyhmälle tämä etupiha näytti aiemmin



                                                                Kun nyt se näyttää tälle
Kuunliljat jää jo kohta alle


Tai nämä mieheni rakentamat istutuslaatikko


Joka näyttää nyt tältä ja lisäksi tuottaa paljon satoa.
Paikka on aivan ihanteellinen





Myös viimeistely on tärkeä osa, tässä on yksi esimerkki
omppupuun istutuspaikka näytti superankealle


Vähän kiviä ja mehikasvia niin eipä näytä enään tylsälle


 Silti yks parhaista ideoita oli heittää kuorikatteet pois humalan juurelta.
Se on turhaa tavaraa enkä osta sitä enään
sen sijaan laitoin pientä maksaruohoa



 Pitää huomattavasti paremmin kosteuden allaan, sekä on luonnollinen ja ennekaikkea vihreä


Lopuksi vielä yksi kukkaistutus ruukussa. 
Mä en ole oikeen näiden laittaja mutta tämä setti kyllä toimi ihan hyvin


Palaillaan taas
-N

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi , tervetuloa uudelleen