11.5.2014

Pin-up casting ja koekuvaus

Moikka

Muistatteko kun kerroin aiemmin kun kävin Pin-Up : in stailattavana ? 
( postaus täällä  )

Innoistuin silloin niin että päätin lähteä mallicastingiin Le Bonk:iin
Castingin jälkeen ajattelin että päin persettä meni, olin kipeänä liikenteessä ja sekosin ihan puheissani ja annoin itestäni varmasti urpon kuvan...

Paikalla oli ihan hirveästi tyttöjä, n 80, toinen toistan upeampi ilmestyksiä

Olin castingissa tällaisella kampauksella ja mekolla

kuvaa musta ei ole siellä otettuna



No ei se niin perseelleen mennytkään sillä sain mailia ja kutsun koekuvauksiin Weird antiqueen
Osa tytöistä oli saanut kutsun koekuviin jo castinginissa, mä en saanut siellä tietää päässeeni jatkoon ja oletinkin sen meneen perseelleen.
Olin kuitenkin superiloinen kun sain kuulla että pääsin koekuviin

Koekuviin tuli kuvattavaksi 27 tyttöä
Paikalla oli tosi kiva tunnelma, tutustuin kivoihin uusin ihmisiin ja tuntui kuin heidän kanssaan olisi ollut tuttu jo aiemmin, vaikkei oltu kaikkien kanssa edes nähtykkää ikinä...

Kuvaajia oli paikalla 2, Janita Ojala ja Petri Mast
Kuvat otettiin kahdella eri asukokonaisuudella

Tässä on mun toinen, ei niin onnistunut asu , mutta ....
Kuvassa mun oli pakko olla tämä kylki edellä toisessa kädessä on se keskeneräinen peitekuvan teko, enkä halunnut sen näkyvän

Kampaus ja meikki tehtiin siellä




Nämä kuvat otti siis Janita Ojala, toisia kuvia en ole vielä saanut, laitan näytille kunhan saan ne.
Niissä minulla on tuo mekko joka oli castingissakin.
Se on enemmän oikean tyylinen.

Nyt seuraavaksi pitäisi ilmottautua nettikursseille, jossa valmennetaan meitä pin-up malleiksi tavoittelevia... 
saas nähdä kuinka mun käy :)
- N

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi , tervetuloa uudelleen