19.1.2014

Olo on kuin mummolla

Hermot menee !!!
Uusi tietokone ja uus käyttis, argh !

Tuo Windows 8 ei kyllä vakuuta, ainakin alkuun se tuntuu hankalalta.
Sanoin duunikaverillekkin että nyt tiiän miltä mummoista tuntuu uusien kännyköiden kanssa...

Mä olisin halunnu applen mutta olin sniidu ja päädyin edukkaampaan.
Mulla oli ennestään ollu Samsungin läppäri ja olin tosi tyytyväinen, väri oli plussaa :)



En oikeestaan edes tiedä miks en ollu aiemmin tehny kalakeittoo, nyt oon pari kertaa tehny ja se on yks mun suosikkikeitosta

Kalakeitto
10 Perunaa
( tai henkilömäärän mukaan )
3 porkkanaa
1 sipuli
2 pss lohikuutioita ( Findus )
Punaista luomumaitoa ( Valio )
Maustepippureita
Tilliä
Suolaa

Perunat, porkkanat ja sipuli keitetään kypsäksi
Lohikuutiot lisätään hetki ennenkuin valmista, paketissa
lopuksi lisätään maito

Helppoa ja herkullista

 ( Lintukuppi PipHome, Stockmann )

Pakko laittaa vielä kuva tästä ihanasta paidasta minkä shoppailin aiemmin
tää on yks mun lemppareista.
Materiaali on ihanan pehmeää, vähän läpikuultavaa, mutta pidän alla toppia

( Paita Lindex )

-N

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi , tervetuloa uudelleen